Nina decides to return to the coastal town where she grew up, with a gun in her bag and a purpose: to take revenge on Pedro, a famous author now receiving tribute from the town. The reconnection with the place of her birth, with her memories of the past and with Blas, a childhood friend, will make her wonder if revenge is her only option.