Yoseli has a tattoo of the Eiffel Tower on her back and has always wanted to travel, but she was arrested at the airport for drug trafficking. Nacho is a trans man who was busted for fraud and formed a rock band in jail. Gentle or tough, blond or shaven, cis or trans, old-timers or new arrivals: in this hybrid musical everybody recreates their life in a Buenos Aires prison.