A passionate love story inspired in the music and life of Robert Wyatt. Bob and Alif, a young couple of artists, experience the hippie culture of the 70s in Deià. Drugs turn a dream summer into a nightmare, exploring the euphoria and anguish of artistic creation, the fascination for drugs, the falling out with routine, the physical and mental breakdown. A universal tale of the transformative power of art and music.