Daybreak in summer. A young girl from San Sebastian makes her way to the Peine del Viento (Wind Comb). She remembers the old sculptor Eduardo Chillida, who had been coming here since he was a boy. Today his three sculptures anchored to the rocks, in permanent conversation with the sea and the wind, have become a distinguishing feature of his city and of the whole Basque coast. At dawn, the young Jone asks herself about the sculptor and promises herself that she will go and find him.