In 1925, Mussolini sent Cesare Mori to Sicily to occupy the position of Prefect. His mission was to fight the Mafia. The fascist regime was worried about its power and influence, and the next four years went down in history as the time of the Iron Prefect, who arrested and sentenced more than two thousand mobsters. Based on a true case of the struggle against the Sicilian Mafia.