Having received the ashes of his father, with whom he had no more than a distant relationship, Ramón meets Mateo during lockdown. Despite their differences, a profound connection grows between them, prompting them to question themselves. Mateo decides to accompany Ramón on the journey to scatter the ashes in Huancayo. On the way, Ramón will realise that he was looking for answers to the wrong questions, and that he must heal from within in order to move on.