Conclave follows one of the world’s most secretive and ancient events – selecting a new Pope. Cardinal Lawrence is tasked with running this covert process after the unexpected death of the beloved Pope. Once the Catholic Church’s most powerful leaders have gathered from around the world and are locked together in the Vatican halls, Lawrence finds himself at the centre of a conspiracy and discovers a secret that could shake the very foundation of The Church.