Lola lives happily with her partner, Bruno, until an unexpected pregnancy throws their plans to the wind. Although she has always known that motherhood wasn't for her, now Lola feels called into question by social expectations as she faces her internal fears. During the three days she has to wait for her appointment at the clinic, Lola approaches friends and family in the endeavour to reaffirm her decision. Bruno hadn't imagined himself as a father either. Until now.