Vera, Juan and their daughter Manuela travel to Mallorca to spend Easter in their idyllic seaside home. The place is owned by Alonso, Juan's former colleague, who lives there, having somewhat retired from the world after losing his wife in an accident. Vera and Juan have made the decision to divorce and want Alonso to act as the good man, a mediator to help them in this very complicated process. But in the ensuing days everything spirals in different directions, out of their control.