"In 2018 my grandfather was imprisoned for child sexual abuse and attempted kidnapping. Now I meet him again and confront his gazes, his answers and my own feelings. Meanwhile, my family gathers at the country house and deals with the emotional consequences of growing up under this father figure". (Daniel Tornero)