Intimate and fragmented moments unfold in a community of zoos and animal rescue centers across Argentina. As histories of these institutions are uncovered, dedicated workers commit both day and night to caring for the remaining enclosed animals, fostering a mutual bond that transcends imagined boundaries between human and animal.