David returns to his home in Buenos Aires only to learn that his mother has decided to pull the plug on Bernardo, his father lying in coma. He oscillates between the intimate coexistence with his mother, alienated by the pain of the imminent loss of her husband, and a ravenous desire to fill his existential anguish. He spends his days learning how to drive, oscillating between the past and the present and trying to have sex with anyone showing him the least bit of attention.