Toñi, a middle-aged trans woman, prays in church to a miracle-granting saint asking for a boyfriend, and the next thing Lahcen appears in her life, a handsome young immigrant Moroccan boy recently arrived in Barcelona with whom she falls in love. The relationship will spark a tremendous scandal among her community of neighbours, driven by jealousy and mistrust.