In a small province not far from Bangkok, Yong's life seems casual and typical of an old man, but he bears the mark of a Thai ex-veteran, as evidenced by the scar from the amputation of his right index finger. Yong spends every day dreaming of building a tree house with his own hands and raising an intelligent niece abandoned by her parents. He has a black Thai dog named Rambo. He has strange eyes that can see the secrets of the afterlife.