Landrián travelled to the Baracoa province with his cameraman, Livio Delgado. Of the three films they shot there, the most famous is Ociel del Toa: a poetic and sensual meditation on rural life and the everyday paces of work. Ociel, a 13-year-old boy, plies the Toa river in his canoe.