The building of buses to solve the urban transport problem. This is one of the last documentaries made by the Afro-Cuban filmmaker before his final expulsion from the ICAIC in 1972. It alternates shots of the assembly of buses designed to transport workers with the political representation and participation of the workers in the meetings held on the shop floor.