Documentary about a plenary session of farmers who have decided to kill ignorance, an enormous rag doll that they brandish standard-like and set on fire. In the director's words: "l tried to make highly subjective, highly personal and highly experimental, completely experimental films, something I didn't succeed in doing because it was said that I was chaotic. I was a bit nervous when I started these films, because the pressure I was living under in Havana was slowly driving me mad."