A small community brought to its knees by an environmental crisis adapts as it can to the new reality. The more privileged inhabitants enjoy a hedonistic life based on the notion of carpe diem, while the others have no choice but to get by as they can. What does the future hold? If there’s nothing else, can anything save us?