One day, Ayano goes on a picnic with her boyfriend Shuichi and his little daughter Minato. However, the air between the three is a little awkward due to the presence of Minato's dead mother, Miho. Eventually, the three of them scatter. Minato is immersed in memories of her mother. Shuichi sees a family fantasy from the past. And then ghost Miho appears in front of Ayano. After talking for a while without saying each other's names, the two parted ways.