1986. Journalist José de Zer and Chango, his cameraman, set out for La Candelaria (Córdoba) on receiving an unusual proposal from two shady characters. Arriving in the village, there’s nothing much to see, only a scorched field surrounded by hills. What happened next was the work of a genius in the art of exaggeration with a hidden talent: the ability to create the best known audiovisual recording on the existence of alien presence in the history of Argentinian television.