Young Princess Camélia, magically transformed into an adult, must traverse a phantasmagoric and surreal landscape filled with enchanted beings, fantastical goblins, and human-like ghouls. Throughout her journey to adulthood, she navigates a minefield of patriarchy, facing a series of frightful encounters in this whimsical and surreal new world.