In a coastal town in India, two young women encounter the news of a missing acquaintance Leela. Rumors about her death have spread, with uncertainty surrounding whether she took her own life or managed to escape to the city. As they go on about their day debating her disappearance, the nature of their relationship in this dead end town reveals itself.