Shelf Life launches with an unusual premise: might spending time among people who age cheese yield insights about what it's like for us humans to grow old? A peripatetic journey to farflung, unexpected locations - ranging from Japan to Tblisi - provides an immersive culinary and temporal experience, interspersed with odd visual meditations meant to spark new questions and curiosities.