"En 1979 Our Lady of Zikuñaga disappeared, leaving the locals bereft of their iconic image. An empty space in a niche. A collective void. This is a film about spaces. My father, Juanmi Gutiérrez, a filmmaker, died some years ago. Now, from the distance, I return to his films in an exercise of personal memory through an image, or rather, through its absence. Can the lack of an image be as powerful as its presence? And if so, what should we do with that void?" (Pello Gutiérrez Peñalba)