A documentary about a street, made in a street: the eclectic essence of Les Rambles de Barcelona, a tourist attraction where life never stops. As night falls, the street transforms and becomes a controversial space. A melting pot of languages, trades, races, religions and ideologies making up a twisted circus where male presence predominates. Bona nit, rambles / Good night, Rambles is the portrait of a human zoo seen through the eyes of two young women as they stroll around their city by night.