Twenty-two-year-old Gabriela relentlessly pounds the streets of her childhood in search of her lost dog. Accompanied by her former neighbour, they explore the corners of the place she once lived. Through these wanderings, the corners will come to life as the day progresses like a free and musical gesture. An ode to street dogs.