Norberto and Maria have been married forever. They live in a working-class district and have known their neighbours for decades, but they're hiding a secret that only a few are aware of: sometimes, they carry out robberies. The takings bulk out their pensions and allow them to help the odd friend. But Norberto needs a change to feel alive, free, to feel like HERSELF. An unexpected confession that will endanger his whole life and that of those around him.