On a road without pavements there is room for three worlds. There are Bakary, Oihana and Agustina looking at each other. The experience of one belies the truth of the other; but they have decided to come closer together and set out to find a cure. In this way, they will learn to look through each other’s ears and listen with their skin. The smell of wet asphalt, the weeds growing on the shore, the wounds on the gums, the old songs, the figs, the sweat, the saltpeter and the silences will be the ingredients of the ointment that will cure the illness.