Allan is 11 years old, and in his lonely summer he ends up acting as a human antenna for his UFO-obsessed neighbour. But the only thing they find is Britney, an extraterrestrial girl who is doing a school project about the primitive human race. Now Little Allan has to help her get home, while she becomes fascinated with the human species.