A car, music, two divorced 40-somethings bonking non-stop... What could possibly go wrong? Everything! Xabier and Miren are stuck fast to one another, turning a night that was shaping up to be great fun into a hellish experience for the couple, especially when their respective daughters arrive at the hospital.