Reconstruction of the kidnap and murder of Aldo Moro, leader of the Christian Democratic Party, by the Red Brigades in 1978, with Gian Maria Volonté in the part of the polititian who advocated the making of ties with the Communist faction headed by Enrico Berlinguer.