Elena travels to a remote beach on the Chocó coast to try to sell the family home to pay off her ailing father's debts. There a woman offers to hand over her 3-year-old son, so that she can take him away with her and give him a better life. Deeply affected by the proposal, Elena urgently returns to Bogotá, where she has to deal with her father's imminent death and the consequences of the divorce of her lover, who is losing the custody of his children because of his affair with her. In the middle of this crisis, Elena must deal with a desire she never thought she had: that of being a mother.