Between 1857 and 1859, Jean Françoise Millet painted The Angelus, a simple and poetical look at the work of peasants, of the dispossessed, as a conciliation of man and nature. Abilia, who was born in Beire and will die one day in Beire, tells her story rooted in the small amount of land farmed by her family.