A coastal city in Brazil. Kai arrives from Taiwan for holidays with a broken heart. A broken air conditioner sends her into Fu Ang’s umbrella store. He could become a friend, but the rainy season doesn't arrive and his shop disappears. While looking for Fu Ang, Kai discovers the story of Xiaoxin and a group of Chinese workers in a posh skyscraper. Kai finds herself strangely mirrored in Xiaoxin’s tale.