Released from jail after 10 years behind bars, Adry discovers that his teenage brother Álvaro is keeping bad company and following in his steps. Adry will try to win back his family and take care of his brother while people from his past file by to try and coax him back into the world of drugs, wrongdoing and crime. Flores del cemento / Concrete Flowers is a tale of redemption, the portrait of young people who get by in a world of violence and decadence.