Montse is beside herself with excitement as she gets ready to spend a weekend with the whole family in their house on the Costa Brava. Long divorced, her ex has a new partner, while her children are grown up and have been living their lives without her for some time now, but nothing can dampen her spirits; she's been waiting too long for this time to come, dreaming about it for too long: this weekend will be a perfect weekend, come what may... even if she has to burn everything to make it happen.