Teresa changes her holiday plans to help her mother when the latter suffers a minor accident. Mother and daughter will spend a stifling summer together, unable to agree on even the smallest things. But the forced coexistence will stir up more than expected and, in the warm evenings, Teresa will live revealing moments with her mother.