As Neves is a village in the Galician mountains where everybody knows everybody. On carnival night a group of partying teens take mushrooms for the first time. The next morning they waken to a snow storm only to realise that Paula, one of the girls at the party, is missing. Meanwhile, the village is cut off from the outside and the internet is down. Finding her becomes increasingly urgent. An investigation is launched that will bring about a profound change in their lives and in their relationship with the world.