In a world inhabited by androids who live, dream and play, two robots are built in the same factory. With the same materials and at the same time. But years will go by before they can get together. Alex, who has an obvious manufacturing defect, is sent by his parents to a small school in the suburbs, whilst Bibi is raised in a conservative and enormously demanding environment, controlled by her parents and teachers. Alex and Bibi love football. He thinks he can't play. She's not allowed to. Yet they meet up with a group of marvellous and exciting robots at the football pitch. And when the chance arises to enter children's competition, Alex and his friends will do everything possible for Bibi to join in, showing everyone just what she's capable of to make her dream come true.