Kwai Boo, a very naughty boy, accidentally arrives in a parallel universe thanks to one of his inventions. From this new world escapes a mysterious man who steals the precious Golden Staff of Ancient Shu from the city’s museum. Bill and his friends will be dragged into a crazy adventure to recover the relic. Will they manage to overcome all the obstacles to find the Golden Staff and return home?