In the working-class neighborhoods of Nice, France, a pillar of the local Georgian community is murdered. His son Tristan, who aspires to become an orthodox priest, finds himself alone with his grieving mother. Gabriel, his older brother with a troubled past, reappears from a long exile to make amends by redeeming his family honor.