After 30 years of marriage and two children, Miren leaves the family home and reports her husband for continued rape. This serious accusation forces the children to choose between believing their mother or supporting a father who claims his innocence. A family odyssey running parallel to a legal process with the same goal: to discover the truth. 4-episode miniseries.