Almut and Tobias are brought together in a surprise encounter that changes their lives. Through snapshots of their life together − falling for each other, building a home, becoming a family − a difficult truth is revealed that rocks its foundation. As they embark on a path challenged by the limits of time, they learn to cherish each moment of the unconventional route their love story has taken in this decade-spanning, deeply moving romance.