I, addict tells how Javier Giner, an audiovisual professional, at the age of 30 decides of his own free will to enter a rehab centre. In the depths of his darkness, a desperate instinct to survive will push him to seek professional help. Without knowing it, this gesture will change his life and turn him into a new person. 6-episode miniseries.