A house in the central district of Tbilisi, 90s. A family of 4 generations live there together. Once there were three sons. Now only two remain, Mikha and Levan. Irakli, the eldest son has died under unknown circumstances. Mikha is an activist who participates in all ongoing social and political events. Levan has gone to Germany to study. Levan and his girlfriend appear on a surprise visit home. He tries to find out how his older brother died. Everyone he asks gives him a different story. All of these versions are possible during these difficult times... Levan never discovers the truth.