Olga is a 60-year-old nurse who lives in El Mollar, a beautiful valley in Argentina’s Tucumán province. For years she has lived alone with her son Rubén, a young boy full of dreams who is on the verge of leaving to study abroad. While Olga helps her son to find the money to go, she meets Stefano, a French tourist younger than herself. Her fast-approaching loneliness and recent love affair awaken contradictions in Olga while raising questions about her own neglected desire.