At the height of the economic crisis, a 9-year-old girl with the gift of communicating with animals and her opportunity-grabbing guardians survive by offering services as a pet medium. The travelling family must address their own inability to communicate while driving through the Argentinian countryside in a small motorhome on their way to visit the girl's mother in a mental institution. An emotional road movie along dusty roads showing us that innocence is a treasure. A supernatural business, where the transcendental earns money and opportunism rubs shoulders with the truth. Gift or racket, one thing is certain: the service is real, and nobody is alone.