Diana is the princess of an ancient kingdom. Her mother dies while giving birth and her father, King Arthur, forbids love in the kingdom. Now a grown woman, Diana falls in love with a young nomad, Lalo, who gives her a magic bracelet as a token of his love. One day the King discovers them and banishes Lalo. Desperate, Diana uses the bracelet, which transports her to an unknown world, where she lives happily with her beloved Lalo. However, the plans to formalise their relationship are cut short when her father has an accident. Diana jumps to other universes, embarking on a nightmarish journey in search of love. Learning that her father manipulates her decisions, she must confront her fears and change her destiny.