Since Olga (55) suffered a major loss she has embraced loneliness, but the lack of money to have an operation on her big toe obliges her to rent a room in her flat to Tulio, the husband of a patient hospitalised in the Medical Centre across from the enormous apartment block where Olga lives. When Tulio has to go away for a few days, leaving his son Cristian (9) in his place, Olga does everything she can not to get involved; but Cristian’s vulnerability will expose her to her greatest fear: emotional connection.