Nuremberg plunges us into the centre of the trials held in the 80s by the Allies following the defeat of the Nazi regime. American psychiatrist Douglas Kelly is tasked with assessing the mental health of the Nazi prisoners and determining if they are fit to stand trial for their war crimes. From one day to the next, Kelly will find himself thrown into a complex battle of wits with Hermann Göring, Hitler's right-hand man and one of the world's most feared men.